Effect frem for alt..!
Skærme er skærme, men det hele handler om, hvad de kan gøre for dig og din virksomhed. Det handler om effect, udbytte, udnyttelse og værdiskabelse. Det er den tanke, som Screen Effect konstant forfølger i enhver kunderelation.
Det er helt afgørende, at vores kunder får gavn og glæde af den investering, som der gøres i en eller flere skærmløsninger. Afgørende fordi investeringer netop skal give et afkast – og når det gælder skærmløsninger, så skal det være synligt i den daglige drift.
Det er nemt sagt, men helt konkret, så mener vi at...
- For dagligvarebutikken handler det om at tiltrække flere kunder med dagens aktuelle tilbud
- For koncertarrangøren går det ud på at sælge så mange billetter, så salen er fyldt op
- For bolighuset eller byggemarkedet er målet at give kunden en let adgang til at finde netop den varer, som han søger
- For virksomheden eller institutionen er det oplagt at koble kalendersystemet sammen med mødebookingsskærme ved hvert mødelokale
- For benzinselskabet er der masser af omsætning i at reagere hurtigt og synliggøre det aktuelle tilbud, når benzinkrigen er på sit højeste
- For apoteket drejer det sig om at give sine kunder en effektiv og hurtig betjening med et digitalt nummersystem
Giv os en udfordring og fortæl, hvad du kan se af muligheder med en skærmløsning for din virksomhed. Hvis ikke du selv kan, så hjælper vi gerne med at omsætte din skærminvestering til brugbare løsninger og værdifulde resultater.
Ring eller skriv
- hør hvilken effect du kan opnå
Lars Wilhelmsen
Direktør
Telefon 22 31 00 00
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.